اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۳۴۳۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند
شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: جایگزین کردن سرعتکاه‌های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه‌های سه بعدی در دستور کار است.
به گزارش شهرآرا نیوز، غلامرضا غلامی زه آب، در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه ۴ جهت پیگیری پیام‌های مرکز ۱۳۷ که با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از سال‌های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود، افزود: در حوزه درخواست‌های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه‌ها در معابر نیستیم.
وی ادامه داد:، زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودرو‌های شهروندان، مشکلات جدی برای خودرو‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می‌دهد.
وی گفت: به دنبال کاهش سرعتکاه‌های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه‌های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می‌توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می‌توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن ۶۵ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۴
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد پاسخگویی به پیام‌های مردمی ۱۳۷، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار ۱۰۰ درصدی شهرداری منطقه ۴ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: ۶۵ درصد درخواست‌های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: ۱۳۷، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه ۴ و مسئولان واحد‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایند‌ها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تسریع یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->