سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

مقاومت ترامپ برای صدور دستور ملی استفاده از ماسک

  • کد خبر: ۳۴۷۲۹
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
مقاومت ترامپ برای صدور دستور ملی استفاده از ماسک
سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهوری آمریکا به دنبال صدور دستور فدرال برای استفاده از ماسک صورت نیست و تاکید دارد که دولت‌های محلی باید خودشان در این باره تصمیم بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید گفت: ما این مساله را به مقام‌های محلی و ایالتی واگذار کرده‌ایم تا درباره آن تصمیم بگیرند. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال صدور دستور ملی و سراسری برای استفاده از ماسک به منظور مقابله با ویروس کرونا در کشور نیست. خط مشی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها همچنان تا به امروز همان دستور قبلی است؛ یعنی استفاده از ماسک توصیه می‌شود اما الزامی نیست.

روز پنجشنبه، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد که استفاده از پوشش صورت یا همان ماسک یک اقدامی دفاعی اصلی برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروسی کووید-۱۹ است.

وی گفته بود: به نظرم، اگر ما هر روز ماسک بزنیم، می‌توانیم ظرف چهار، شش و هشت هفته این اپیدمی را تحت کنترل دربیاوریم.

سخنگوی کاخ سفید به این نکته اشاره کرد که رئیس جمهوری روز شنبه در جریان بازدید از مرکز پزشکی ملی ارتش والتر رید در واشنگتن از ماسک استفاده کرد. این نخستین بازدید ترامپ است که وی در آن از ماسک در جریان حضور در انظار عمومی استفاده کرد؛ وی یکی از منتقدان استفاده از ماسک بود.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت، ترامپ در این مکان از ماسک استفاده کرد چون امکان فاصله گذاری اجتماعی در این مکان وجود نداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->