دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۵۰۵۰۱
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:
 
مردم خوبِ مشهد، سلام

مسئله ترافیک در مسیر منتهی به طرقبه و شاندیز و مسیر برگشت به مشهد همیشه یکی از معضلاتی بوده که غالب ما مشهدی‌ها و حتی زائران عزیز به نحوی گرفتارش بودیم، برای کاهش بار ترافیک این دو مسیر چند اقدام و پروژه رو برنامه ریزی و پیاده‌سازی کردیم.

اولین اقدام افزایش عرض پل شهید پرتوی و اصلاح هندسی دو راهی وکیل آباد به سمت طرقبه و شاندیز بعد از سی و اندی سال بود که فکر می‌کنم تاثیر مثبتی داشت و تونستیم مسیر رو روان کنیم.
اقدام دوم در مسیر برگشت بولوار وکیل‌آباد بود که دور برگردان غرب به شرق رو محدود با ورودی جنوبی از بولوار شهید برونسی کنیم و ترافیک این بولوار رو بتونیم از طریق بولوار شهید برونسی به بولوار نمایشگاه و تقاطع چهار سطحی آزادگان هدایت کنیم. برای این کار از تیرماه امسال، پروژه زیرگذر شهید برونسی رو آغاز کردیم.
طبیعتاً احداث زیرگذر برای یک مسیر دارای تردد، خیلی سخت‌تر و به لحاظ مهندس پیچیده‌تر از تقاطع روگذر هست، اما شرایط مکانی و وجود خطوط فشار قوی انتقال برق، این مدل اجرا رو به تنها امکان ما تبدیل کرده بود.
امیدوارم طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی ٨ ماهه‌ای که داشتیم، این پروژه رو در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسونیم تا فاز دوم کاهش بار ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد رو عملیاتی کنیم.
انشاءالله این دو طرح در مسیر‌های منتهی به طرقبه و شاندیز بتونه برای تردد آسان‌تر و کم‌دردسرتر شما همشهریان عزیز مثمرثمر باشه و واقعاً هم در زمان و هم تردد بدون ترافیک‌تون اتفاق مثبتی رقم بخوره؛ در مسیر برگشت از شاندیز هم داریم یک کار فوق العاده رو انجام میدیم که موقعش که برسه خدمتتون عرض خواهم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->