هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی
سرخط خبرها

 دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی تا چه زمانی اعتبار دارد؟

  • کد خبر: ۶۹۲۰۹
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
 دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی تا چه زمانی اعتبار دارد؟
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح مدیران آینده گفت: امروز انتصاب مدیران بر مبنای شایستگی بدون تبعیض و توصیه صورت می‌گیرد و اگر این طرح به صورت بلندمدت استمرار یابد اثر خوبی برای سازمان دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری در سلسله نشست‌های رویای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری در تامین اجتماعی (طرح مدیران آینده) با بیان اینکه در هر سازمانی شایسته سالاری برای تصدی مسئولیت‌ها بسیار حائز اهمیت است گفت: سازمان‌های مختلف از روش‌های مختلف بهره می‌گیرند تا از مسیری علنی بهترین‌ها را انتخاب کنند تا در مسؤلیت‌های مدیریتی قرار بگیرند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در راستای تامین نیرو، دو شیوه جذب را در دستورکار داشت که نخست جذب نیرو‌های پیمانی که بعدا رسمی می‌شوند و دوم نیرو‌های قراردادی که در بخش‌های اداری و پشتیبانی مشغول به کار می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از ۱.۵ سال قبل مقدمات برگزاری دو آزمون استخدامی فراهم شد گفت: رویکرد این بود که نیاز فوری که به علت بازنشستگی و خروج نیرو‌ها ایجاد شده بود برطرف شود و در آینده هم اگر کمبودی ایجاد شد بتوانیم کمبود‌ها را از همین مسیر برطرف کنیم. رقابتی و عادلانه بودن جذب نیز مدنظر بود.

سالاری ادامه داد: در بخش ارتقاء و انتخاب مدیران کار سخت‌تر بود. برای اجرای طرح مدیران آینده در مرداد ۹۸ فراخوانی منتشر و اعلام کردیم از این پس همکاران در فرایندی انتخاب خواهند شد که مرحله اول آن شرکت در آزمونی است که سازمان سنجش برگزار می‌کند. شهریور سال ۹۸ این آزمون برگزار شد و همکاران استقبال کردند.

سالاری ادامه داد: کسی که در آزمون شرکت نکرده بود فضای برای ورود به سطوح مدیریتی نداشت و به همین علت تقاضایی برای آزمون مجدد مطرح شد و یک سال بعد مجدد آزمونی برگزار کردیم و زمینه انتخاب مدیران به صورت فرایندی فراهم شد.

وی با بیان اینکه همکارانی که متوسل به عوامل برون سازمانی نمی‌شدند خیلی خوب با این فرایند همراه شدند گفت: امروز انتصاب مدیران بر مبنای شایستگی بدون تبعیض و توصیه صورت می‌گیرد و اگر این طرح به صورت بلندمدت استمرار یابد اثر خوبی برای سازمان دارد، این مسیر را تا امروز طی کرده ایم و ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در جمع بندی این نشست اظهار کرد: چهار مرحله از پنج مرحله استقرار نظام الکترونیک را طی کردیم و از اسفندماه دیگر دفترچه چاپ نمی‌کنیم. پیشرفت کار خوب بوده است و یک گام باقی مانده تا اعلام کنیم دیگر کاغذ نمی‌پذیریم که به زودی و احتمالا ظرف یک ماه آینده بتوانیم اعلام کنیم.

وی ادامه داد: همکاری بخش خصوصی خوب بوده و مطب‌ها و داروخانه به سامانه متصل اند و اگر برخی بیمارستان‌های دولتی هم کار را تکمیل کنند ما اعلام می‌کنیم دیگر کاغذ نمی‌پذیریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۳۰ خدمت را در قالب طرح ۳۰۷۰ غیرحضوری کردیم و البته تعداد دیگری افزوده شد و ۴۰ خدمت غیرحضوری شدند گفت: می‌توان گفت طرح ۴۰۸۰ است که ۴۰ خدمت، ۸۰ درصد مراجعات را منتفی می‌کند که یک تحول دیجیتال است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->