اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۴۱۸۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان
گلایه شهروند مشهدی از عدم تکمیل مسیر دوچرخه در شهر و پاسخ مسئولان

پیام شهروند: در ساخت مسیر دوچرخه هیچ برنامه و نظم خاصی پیگیری نشده یک خیابان مسیر دوچرخه دارد و چند خیابان فاقد آن است.

پاسخ روابط عمومی سازمان ترافیک:

در چند سال گذشته کامل ترین و جامع ترین برنامه، احداث مسیرهای دوچرخه بوده است. تا سال نود و هفت، صد و چهارده مسیر دوچرخه داشتیم که این مسیرها، مسیرهای ناپیوسته بوده است، اما در افق چهار سال یک برنامه صد کیلومتری جدید تبیین شد که مسیر صدو هفده کیلومتری را به هم متصل کند و خوشبختانه اجرایی شد.

تقریبا بین صد و ده تا صد و بیست کیلومتر در این چهار سال احداث شد که مسیرهای قدیمی را به هم متصل کرد. اگر در مکانی مسیر دوچرخه پیوسته نیست، آن انتهای مسیر است و طبق برنامه قرار بوده است دویست و چهل کیلومتر تحویل مردم مشهد بدهیم که این مهم اجرایی شده است.

لازم به ذکر است نسبت به سال های قبل کیفیت آن به لحاظ ساختاری و سخت افزاری افزایش پیدا کرده است و هم نظارت بر آن . ضمنا سیستم بایدو هم به کمک راه آمده است و همکاران از آن استفاده می کنند و بر میزان رضایت مندی افزوده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->