معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«شورای من» در بستر روابط عمومی هوشمند راه‌اندازی شد

  • کد خبر: ۸۹۳۸۰
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
«شورای من» در بستر روابط عمومی هوشمند راه‌اندازی شد
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد از راه اندازی بستری تعاملی برای پیگیری مطالبات همشهریان مشهدی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» اظهار کرد: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.

محمد شیخانی با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای مدیران شهری به شمار می‌آیند، افزود: برنامه جدیدی پس از «تلویزیون شورا» در حال ارائه بوده و تلاش ما ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطب و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: هدف از حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و راه اندازی صفحه‌ای به نام «شورای من»، ثبت درخواست‌های همشهریانی است که در حوزه فعالیت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مطالباتی دارند.

شیخانی افزود: درخواست‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق «#شورای_من» مطرح و رصد می‌شود و در نهایت نتیجه پیگیری نیز به مخاطبان اطلاع رسانی می‌گردد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: این بستر دومین حلقه ارتباطی با مخاطبان بوده و تلاشمان این است که فضای روابط عمومی را به سمت الکترونیکی، هوشمند و تعاملی سوق دهیم.

شیخانی بیان کرد: روابط عمومی باید بداند چگونه از این ابزارها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی خود و فعال سازی مخاطبان خود بهره بگیرد؛ تلاش ما نتیجه‌گرایی، گفتمان سازی و اثرگذاری در حوزه خدمت به همشهریان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->