معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ثبت تخلف و اعمال قانون ۳۱۲ تاکسیران مشهدی

  • کد خبر: ۱۲۷۱۷۱
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
ثبت تخلف و اعمال قانون ۳۱۲ تاکسیران مشهدی
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد از ثبت تخلف و اعمال قانون ۳۱۲ تاکسیران و ارجاع ۲۶ پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی دراین خصوص، گفت: در راستای جلوگیری و برخورد با تخلفات ۸۱ نفر از عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی در قالب ۳۱ اکیپ نظارتی در هر نوبت به‌صورت محسوس و نامحسوس در ۲۳ مکان مختلف در حال نظارت بر عملکرد تاکسیرانان هستند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس روز گذشته و با انجام بازرسی و نظارت اکیپ‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی ۳۱۲ تخلف ثبت و با این تخلفات طبق قانون برخورد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین پرونده ۲۶ تاکسیران متخلف به تعزیرات ارسال و ۸ دستگاه تاکسی که تخلفات محرز داشتند به پارکینگ منتقل شدند.

محبی ادامه داد: همچنین در روز گذشته ۱۰ شکایت از سوی شهروندان از طریق کلیپ‌های بازرسی و نظارت سازمان و ۲ مورد از طریق اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به واحد رسیدگی به شکایات سازمان ارسال‌شده که تعداد ۸ شکایت رسیدگی کامل شده و تاکسیران متخلف اعمال قانون شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه از کلیه تاکسیرانان تقاضا داریم ضمن خدمت‌رسانی شایسته به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی در رعایت نرخ مصوب و استفاده از تاکسی‌متر اهتمام کامل داشته باشند افزود: بدیهی است در صورت مشاهده تخلف محرز از سوی تاکسیرانان از ادامه فعالیت آنان خودداری و نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->