آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتقاد شدید از نحوه رتبه‌بندی معلمان باسابقه| عدالت در رتبه‌بندی‌ها رعایت نشده است

  • کد خبر: ۱۵۵۷۱۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
  • ۴
انتقاد شدید از نحوه رتبه‌بندی معلمان باسابقه| عدالت در رتبه‌بندی‌ها رعایت نشده است
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: نحوه اجرای این قانون با آن چیزی که در مجلس و کمیسیون آموزش به تصویب رسید، تفاوت دارد و حتما وزیر آموزش و افرادی که در رتبه‌بندی معلمان نقش دارند، باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی‌پور با انتقاد شدید از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار داشت: بر اساس مستندات و گزارش‌های واصله از معلمان عزیز متأسفانه رتبه بندی معلمان تا کنون به نحوی بوده که به هیچ عنوان عدالت رعایت نشده و مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری برخی از معلمان در رتبه آن‌ها لحاظ نشده است.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: با وجود اینکه مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش ساعت‌ها برای نحوه رتبه بندی معلمان وقت گذاشت و برای تجربه معلم امتیاز خوبی قائل شدیم، چطور ممکن است که یک معلم با ۳۰ سال تجربه و مدرک لیسانس رتبه ۲ را اخذ کند.

وی با بیان اینکه کارگزینی آموزش و پرورش مدارک تحصیلی تمامی معلمان را دارد، ادامه داد: اما بسیاری از مدارک تحصیلی در رتبه بندی معلمان کمتر درج شده و این نحوه اجرای قانون بسیاری از معلمان را ناراضی کرده است. مجلس در سال گذشته ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفت و امسال نیز این موضوع در بخش حقوق و مزایای معلمان دیده شده، اما نحوه اجرای آن به نحوی بوده که بسیاری از معلمان نسبت به اجرای آن اعتراض دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: مجلس یازدهم این قانون مهم را پس از حدود ۱۲ سال معطلی و کشمکش بین دولت و مجلس مصوب کرد، ولی شیرینی تصویب این قانون با اجرای بد آن به کام معلمان تلخ شده است. به همین علت مجلس و کمیسیون آموزش تمام قد حامی معلمان خواهد بود و با جدیت نسبت به اصلاح روند اجرای این قانون با دعوت از وزیر آموزش و پرورش موضوع را پیگیری خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محسن شهیدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
با سلام
ارزشیابی بنده در طی سه ساله گذشته 98 بوده و مدیرمون میگه امتیازات مربوط به رتبه بندی که با مدیر بوده را بهم بالاترین امتیاز داده و جالب اینکه کمترین نمره را در این آیتمها گرفته ام و رتبه ام شده یک
جناب آقای نوری وزیر محترم آموزش و پرورش ، پیشاپیش عیدتان مبارک سال خوب و بدون کلک و حیله ای نسبت به فرهنگیانی که در ایام کرونا از جان مایه گذاشتند داشته باشید
خدایا شکرت که مرگ را آفریدی وگرنه بندگانت بدتر از این با هم می‌کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
درود و عرض ادب خدمت شما رسانه ی محترم و با تقدیم احترام و تشکر ویژه از شما بابت درج این خبر،ما معلمان ب سابقا ی آموزش و پرورش از شما ملتمسانه تقاضا داریم که اعتراض و انتقاد شدید ما را از این روش رتبه بندی به سمع و نظر نمایندگان محترم برسانید،آخه این چه روش رتبه بندی هست،به خدا دور از انصاف هست که معلمی با ۲۰ و اندی سال سابقه و مدرک فوق لیسانس و سال‌ها تجربه ی تدریس در آموزش و پرورش و با کیفیت تدریس عالی و سطح بالا بشه رتبه ی ۲ و معلمی با کمتر از ۱۰ سال سابقه و اغلب با مدرک لیسانس بشه رتبه ی ۳ یا ۴.نتیجه ی این روش رتبه بندی این هست که از این به بعد برای شمول رتبه بندی و اکتساب رتبه ی بالاتر،باید به جای تدریس خوب به دنبال جعل مدرک و مستندات غیر درسی مثل گواهی اردوهای جهادی،گواهی حضور در کارهای خیر و غیره باشیم.به خدا ما تا به حال کار خیر و پسندیده ی زیادی انجام دادیم،ولی نمیدونستیم باید براش گواهی بگیریم و مدرک جور کنیم تا رتبه بندی شاملمون بشه.واقعا برای این نوع رتبه بندی نهایت تاسف رو داریم.
بنی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
لطفا وزارت آموزش وپرورش معوقات رتبه بندی بازنشستگان را واریز کند
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
ای بمیرید با این حقه بندی که اجرا کردید.ته ته بی شرفی و رذالت هستین.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->