صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش دمای هوای استان تا روز دوشنبه

  • کد خبر: ۱۰۳۰۵
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
از امروز تا روز دوشنبه در اکثر نقاط استان خراسان رضوی، دمای هوا روند افزایشی و در روز سه شنبه دمای هوا در غالب نقاط استان کاهش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی نشان می‌دهد طی امروز و فردا ابرناکی بویژه در نواحی شمالی و غربی استان افزایش و در ساعات بعدازظهر به بعد در مناطق مرتفع کوهستانی واقع در نیمه شمالی و نواحی غربی استان احتمالا بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای رخ خواهد داد.
بر اساس گزارش هواشناسی استان،  در روز یکشنبه و در صبح روز دوشنبه ابرناکی موقتا در سطح استان کاهش، ولی از بعدازظهر روز دوشنبه مجددا ابرناکی در سطح استان افزایش و در روز سه شنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر به بعد در نواحی شمالی و غربی استان بارش‌های پراکنده‌ای پیش بینی می‌شود.
 طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سرد‎ترین و تایباد با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین ۲+ تا ۱۳+ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهر فریمان با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.