صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: نماد‌ها و المان‌هایی که در استقبال از بهار ۱۴۰۱ طراحی شده، رنگ و بوی مهدوی به خود گرفته و المان‌های تعاملی نیز از جمله المان‌هایی هستند که مردم نیز با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌های نوروزی و فضاآرایی‌های سطح شهر، اظهارکرد: گفتمان شورای ششم جهانشهر برکت و کرامت رضوی است و با توجه به همزمانی عید نوروز با ولادت حضرت مهدی (عج)، سعی شده تا تغییرات کلی در فضاآرایی‌های سطح شهر داشته باشیم؛ برهمین اساس، برای اولین بار در مشهدمقدس «گل نرگس» که نماد انتظار و منجی بوده، کاشته شده است.

وی با بیان اینکه فضاآرایی‌های سطح شهر، فرآیند‌های نوظهوری بوده و قابلیت‌هایی دارد که در نوع خودش بی‌سابقه است، گفت: نماد‌ها و المان‌هایی که در استقبال از بهار ۱۴۰۱ طراحی شده، رنگ و بوی مهدوی به خود گرفته و المان‌های تعاملی نیز از جمله المان‌هایی هستند که مردم نیز با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

دائمی افزود: المان‌های تعاملی روح‌بخشی و جان‌بخشی به المان‌ها را به همراه داشته و این برقراری تعامل بین المان و مخاطب، در حوزه فضاآرایی شهر، اقدام بدیعی بوده که امیدواریم شروعی برای آینده و اقدامات جدید باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین با اشاره به نقش‌آفرینی شهرداری در اسکان زائران نوروزی، تصریح کرد: حسب مصوبه ستاد اسکان و استقبال از زائر، بیش از ۲۰ هزار اسکان اضطراری را درنظر گرفت.

دائمی گفت: شورای شهر و شهرداری در حد بضاعت و امکانات خود، ظرفیت‌هایی، چون فرهنگسراها، سوله‌های بحران، سالن‌های ورزشی و ... را پای کار آورد و به اسکان اضطراری اختصاص داد

وی افزود: بخشی از زائران هم متاسفانه با مشکلاتی روبرو بودند که طبیعی است، زیرا حجم زائر ممکن است با ظرفیت‌های یک شهر همخوانی نداشته باشد و بخشی دچار مشکل شوند؛ در عین حال سعی مدیریت شهری بر این بوده که بالاترین میزان رضایتمندی زوار را داشته باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.