صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استودیو «رمدی» به‌صورت رسمی اعلام کرد که ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne ۲: The Fall of Max Payne را در توافق با شرکت راک‌استار تولید می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - استودیو بازی‌سازی رمدی به‌صورت رسمی اعلام کرد که ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne ۲: The Fall of Max Payne را در توافق با شرکت راک‌استار تولید می‌کند.

دو بازی نخست «مکس پین» در حال بازسازی هستند و استودیو Remedy Entertainment این دو ریمیک را برای پلی استیشن ۵،  ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد کرد. ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne ۲: The Fall of Max Payne در یک پکیج و همراه‌با یکدیگر تقدیم گیمر‌ها می‌شوند و رمدی برای تولید آن‌ها از موتور بازی‌سازی Northlight استفاده می‌کند؛ انجینی که بازی Control و بازی Quantum Break با آن ساخته شدند.

ریمیک‌های دو بازی «مکس‌پین» در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارند و براساس توضیحات استودیو Remedy نباید منتظر باشیم که زود به‌دست ما برسند. سم هوزر، موسس راک‌استار در رابطه با این خبر گفت:

«وقتی دوست‌های قدیمی ما از رمدی به سراغ راک‌استار آمدند تا در رابطه با بازسازی بازی Max Payne و بازی Max Payne ۲ صحبت کنند، هیجان‌زده شدیم. ما به‌شدت طرفدار آثار ساخته‌شده توسط تیم رمدی در طول سال‌های فعالیت این استودیو هستیم و نمی‌توانیم برای تجربه‌ نسخه‌های جدید صبر کنیم».

شرکت Rockstar وظیفه‌ تأمین هزینه‌ ساخت اثر را بر عهده گرفته است. همچنین اعلام شد که بازی مکس پین و بازی مکس پین ۲ با بهره بردن از بودجه‌ تولید آثار AAA مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند.

منبع: رومجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.