صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک قلاده خرس قهوه ای به علت رفتارهای نامناسب و غیراصولی اهالی یکی از روستاهای شهرستان نمین تلف شد!

به گزارش شهرآرانیوز، اهالی این روستا با توسل به روش‌ها و رفتارهای نامناسب، پس از تعقیب و گریز و ضرب و جرح حیوان و از پا انداختن آن، با استفاده از ادواتی نظیر تراکتور، خرس را مهار و آسیب جدی به این جانور وارد کردند. بطوریکه ضمن زیرگرفتن آن با تراکتور، باعث شکستگی استخوان پا و لگن و آسیب ستون فقرات حیوان شدند و با یک حلقه طناب ضخیم از ناحیه گردن بسته و پای عقب سمت چپ حیوان را زیر چرخ تراکتور قرار دادند تا به زعم خود مانع فرار آن شوند!

منبع: رکنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بی نام
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عجب آدم های روان پریشری ؛ وقتی طرف انقدر شعور نداره که با تراکتور از روی پا یک حیوان زبون بسته رد بشه دیگه چه انتظاری میشه داشت که جامعه پیشرفت کنه.!!!
اگر این کار رو در کشور های اوروپایی یا کشور هایی که یه ذره به حیوانات بی زبون خدا اهمیت می دهند انجام بدی حکم اعدام هم کافی نیست!
بی جنبه
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
این همون فرهنگ غنی ایه که بهش می بالیم؟
ناصر
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خدا ازشون نگذره که اینجوری حیوان بیچاره رو عذاب دادند اگه میخواستید بکشید خب بکشید اگه میخواید دستگیرش کنید هم بگیرید نه اینکه وحشیانه با تراکتور به اون سنگینی ستون فقراتش و لگن و پاهاش رو خُرد کنید و دل و روده اش از داخل متلاشی بشه
به شما میشه گفت انسان؟
وحید
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خجالت میکشم از انسان بودنم.بخدا سوگند خسته شدم از دست رفتاربعضی از ادمنماهای این مملکت .چطور اینقدر بی عقل وکم شعور تشریف دارید که باز هم،وای خدای من دوباره قتل عام ی حیوان کمیاب ودرحال انقراض.خستم کردید خستم کردید،بسه دیگه.چقد عذاب میکشم ازدست این همه حماقت وکم عقلی بیسوادی.