صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروه خودروسازی سایپا، پیش‌فروش خودروی شاهین را بدون انجام قرعه‌کشی از امروز آغاز می‌کند و تمام متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه خودروسازی سایپا دومین مرحله از پیش‌فروش محصول شاهین را از فردا (۸ اردیبهشت) ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و این امر تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از فروش، شاهین. جی عرضه می‌شود و زمان تحویل این خودرو در ماه‌های مرداد و شهریور در نظر گرفته شده است، بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه‌کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه‌کشی حذف کرد

یکی از برنامه‌های مهم گروه خودروسازی سایپا در سال جاری افزایش تولید و ارتقای کیفیت شاهین است و این خودرو که محصول به‌روز بازار است، طی ۴۵ روز با تلاش شبانه‌روزی کارگران و مهندسان در روز‌های پایانی سال گذشته، ارتقای کیفیت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
کل سایپاومردم که ثبت نام میکننددزدند
فضل الله کلانتری
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
متوسط