صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امام‌جمعه زاهدان تاکید کرد: کشتار مسلمانان و به‌خصوص شیعیان افغانستان و یمن به دست کفار و ... ادامه دارد، این وقایع را محکوم می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز عید سعید فطر، روز بندگی و بازگشت به فطرت پاک انسانی، برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، نماز باشکوه عید سعید فطر امسال هم براساس شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا با اجرای همه تمهیدات بهداشتی و با حفظ اصل فاصله گذاری اجتماعی با حضور مردم شیعه وسنی در شهرستان‌های شمال و جنوب سیستان وبلوچستان اقامه شد.

روزه داران زاهدانی، صبح امروز نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زاهدان در مصلی المهدی این شهرستان اقامه کردند.

امام‌جمعه زاهدان در خطبه‌های عید فطر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ویژه‌ای بود که در برابر عمر انسان گذشت، این ماه مزرعه کشت و درو کردن محصول است پس باید در این دنیا که به عنوان یک مسابقه میشود مثال زد در نیکی‌ها سبقت گرفت و جایزه و هدیه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی افزود: این دنیا معامله با خداوند است و کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند تا خداوند در برابر اعمال بندگان بهشت را در اختیارش بگذارد.

وی گفت: این ماه مبارک رمضان فصل کشت بود، امیدواریم نیکی‌ها را کشت کرده باشیم و سربلند بیرون آمده باشیم، امید است که در ماه معامله با خدا مردمان نیک سود برده باشند.

محامی بیان کرد: نام و یاد شهدا و امام شهدا و به خصوص شهید بزرگ اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای گرامی استان که قرار است یادواره این شهدا در استان برگزار شود گرامی میداریم.

وی ادامه داد: عید فطر را در حالی برگزار کردیم که کشتار مسلمانان و به‌خصوص شیعیان افغانستان و یمن به دست کفار و ... ادامه دارد، این وقایع را محکوم می‌کنیم.

محامی همچنین از مردم سیستان و بلوچستان بابت حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد که بار دیگر با شعار‌های خود به دنیا فهماندند این مردم پشت نظام و انقلاب و رهبر خود محکم ایستادند.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.