صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محسن داوری گفت: ساعت کاری سیصد نانوایی مشهد افزایش یافته است. با هرگونه تعطیلی در روز کاری این نانوایی‌ها برخورد جدی می‌شود.

به‌گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، فرماندار مشهد، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با تأکید بر افزایش نظارت بر نانوایی‌های شهر تصریح کرد: سیصد نانوایی معرفی‌شده برای افزایش ساعت کار و ارائه خدمت به مردم موظف‌اند در روز کاری‌شان در ساعات مشخص فعالیت کنند. هرگونه تعطیلی در روز کاری نانوایی‌ها تخلف محسوب و با آن برخورد جدی می‌شود.


وی افزود: شهروندان می‌توانند تخلف نانوایی و تعطیلی آن‌ها را در روز کاری به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا به‌سرعت رسیدگی شود. سرکشی و نظارت به نواحی مختلف شهر به‌جد درحال انجام است و با تخلف نانوایی‌ها برخورد می‌شود. در صورت تخلف نانوایی‌ها، مجازاتشان پلمب و لغو پروانه خواهد بود.
به‌گفته داوری: در راستای سامان‌دهی مشکلات نانوایی‌ها و در جلسه‌ای که بر همین اساس روز جمعه ۲۳ اردیبهشت برگزار شد، تصمیماتی گرفته شد و امروز ۲۵ اردیبهشت هم در جلسه‌ای مشکلات نانوایی‌ها بررسی شد.


فرماندار مشهد تأکید کرد: نانوایی‌هایی که در مشهد فعال نبودند، شناسایی شدند و تعدادی از آن‌ها پلمب شدند. برای تعدادی دیگر هم امروز تصمیم گرفتیم تا تکلیفشان مشخص شود. امروز از نانوایی‌های شهر بازدید و با هر تخلفی برخورد می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.