صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آث میلان یا اینتر؟| امشب قهرمان سری آ مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۹۵۸۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
هفته پایانی رقابت‌های سری آ امشب برگزار می‌شود و مشخص می‌شود قرار است اینتر قهرمان شود یا آث میلان؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته پایانی رقابت‌های سری آ، امشب برگزار می‌شود و اینترمیلان و آث میلان، ۲ مدعی باقیمانده قهرمانی، باید به صورت همزمان به مصاف رقبای خود بروند. هر ۲ بازی از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز خواهدشد.

آث میلان باید به مصاف ساسولو برود و اینترمیلان هم پذیرای سمپدوریا خواهدبود. شاگردان اینزاگی امیدوارند که آث میلان مقابل ساسولو شکست بخورد و آن‌ها با پیروزی مقابل سمپدوریای پانزدهم جدولی جشن قهرمانی بگیرند. اتفاقی که به نظر می‌رسد بعید باشد.

آث میلان با ۸۳ امتیاز در صدر است و اینتر با ۸۱ امتیاز در رده دوم جدول است. به خاطر بازی رودررو در صورت تساوی هم آث میلان قهرمان سری آ خواهدبود و تفاضل بهتر اینتری‌ها هم دردی را دوا نخواهدکرد.

در این فصل یوونتوس با آلگری هم نتوانست کار خاصی بکند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسنده کرد. آن‌ها با ۷۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند. ناپولی با ۷۶ امتیاز سوم شد تا در کنار ۳ تیم دیگر راهی لیگ قهرمانان شود.

لاتزیو و رم راهی یورولیگ می‌شوند و فیورنتینا هم به کنفرانس لیگ رسید. سورپرایز بزرگ قطعا هشتمی آتلانتایی بود که چند فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت.  

در انتهای جدول هم سقوط جنوا و ونزیا قطعی شده و فقط کالیاری ۲۹ امتیازی امیدوار است سالرنتینا در آخرین بازی خود ببازد تا کالیاری با کسب ۳ امتیاز مسابقه در سری آ باقی بماند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.