صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیشنهاد تشکیل «شورای عالی ورزش» از ابتدای فعالیت شورای ششم مطرح شده و این مهم را در جلسه مشترک با استاندار هم پیگیر بودیم؛ امیدواریم با عزم جدی و راسخ همه متولیان و ذی‌نفعان ورزش، این اقدام سازنده تحقق پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم، با اشاره به دیدار و جلسه اخیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با پیشکسوتان و رئیس هیات والیبال استان خراسان رضوی، اظهارکرد: برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیات‌های ورزشی رشته‌های مختلف، رویکردی است در این دوره به آن پایبند هستیم.

وی گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم قدم‌های موثری در جهت رشد و اعتلاء جایگاه ورزش مشهد مقدس برداریم.

علوی‌مقدم با بیان اینکه کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش، به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه است، افزود: یکی از اولویت‌های این کمیسیون، تکریم پیشکسوتان بوده و از روز نخست به این مهم، که یکی از حلقه‌های مفقوده ورزش در ادوار گذشته مدیریت شهری است، توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و برنامه‌ریزی مناسب جهت بهره‌برداری از این ظرفیت، صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از غفلت دستگاه‌های متولی حوزه ورزش، نسبت به ورزش پایه سخن گفت و تصریح کرد: اگر این همیت و اراده را شاهد بودیم، حال و روز امروز مشهد و خراسان، وضعیت بهتری داشت.

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل «شورای عالی ورزش» که شورای ششم از ابتدای فعالیت خود پیگیر آن بوده، گفت: این مهم را در جلسه مشترک با استاندار هم مطرح کردیم و امیدواریم با عزم جدی و راسخ همه متولیان و ذی‌نفعان ورزش، تحقق پیدا کند.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که حوزه ورزش بزرگسالان، متولی و مسئول خاص خود را دارد و ورود مدیریت شهری به این حوزه، صرفا در بخش ورزش پایه، محلات، پیشکسوتان و ورزش همگانی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.