صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزدگفت: با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری‌ها می‌توان بسیاری از دغدغه‌های شهروندان را در شهر‌های مختلف تا حدود زیادی حل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی صداقت، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزد در حاشیه چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران، اظهار کرد: اگر در همه شهر‌های کشور یک مسئله شناسی جدی وجود داشته باشد؛ دغدغه مسائل فرهنگی در همه شهر‌ها با گذر نسل‌ها به شدت دیده خواهد شد.


وی ادامه داد: برای اینکه بتوان این فاصله نسلی را کاهش داد، لازم است نهاد‌هایی مانند شهرداری که با عموم مردم سروکار دارد به طور جدی وارد عرصه فرهنگی شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزد افزود: قانون‌هایی که در حوزه سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری وجود دارد و توسط معاونین فرهنگی شهرداران در حال اجراست، می‌تواند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشد.


صداقت تصریح کرد: با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری‌ها می‌توان بسیاری از دغدغه‌های شهروندان را در شهر‌های مختلف تا حدود زیادی حل و فصل کرد.
وی در خصوص نحوه ارتباط توریسم گردشگری و مذهبی بیان کرد: از گذشته ارتباط مردم یزد و مشهد برقرار بوده یعنی بسیاری از شهروندان یزدی در مشهد منزل دارند و ایام خاص را در مشهد زندگی می‌کنند، اما اکنون باید شهرداری‌ها وارد ارتباط شوند تا این ارتباط برای توریسم گردشگری نیز برقرار شود.


چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس طی روز‌های ۲و ۳ خردادماه با حضور مسئولان ۱۹ کلانشهر ایران برگزار می‌شود.
این مجمع با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس، احسان متولیان، دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران و معاونین و رؤسای سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های کلانشهر کشور به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در حال برگزاری است.
نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران با هدف بررسی برنامه‌های کمیسیون در سال۱۴۰۱و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برپا شده است.

منبع: روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.