صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون در خراسان رضوی ۱۰ هزار و ۸۸۶ نفز برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی منصوری در خصوص پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن توسط بانک‌های عامل در خراسان رضوی اظهار کرد: وام ودیعه مسکن به صورت متمرکز از طریق وزارت راه و شهرسازی راهبری شده و به تفکیک استان‌ها سهمیه بندی نشده است. این تسهیلات بر اساس افراد متقاضی تامن اعتبار و تخصیص داده می‌شود.

وی درباره بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات کمک ودیعه مسکن در استان افزود: این تسهیلات توسط تمام بانک‌های عامل در استان پرداخت می‌شود. تاکنون در خراسان رضوی ۱۰ هزار و ۸۸۶ نفز برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: سقف مبلغ این تسهیلات برای مستاجران در مراکز استان‌ها به ترتیب ۷۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان است. بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه ساله بوده می‌باشد.

منصوری گفت: در صورتی که شخصی این وام را در گذشته دریافت کرده باشد مشروط بر تسویه حساب کامل این وام به هر کد ملی پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه قول نامه‌های هولوگرام دار از ابتدای سال باید ۱۴۰۱ ثبت شده باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.