صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک فروند جنگنده F۱۴ نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی اصفهان دچار سانحه شد که خلبان و کمک خلبان موفق به ترک اضطراری هواپیما شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک فروند جنگنده F۱۴ نیروی هوایی ارتش صبح امروز حین ماموریت پروازی و در مرحله فرود در پایگاه شهید بابایی اصفهان دچار نقص فنی شد. این سانحه هیچگونه تلفات جانی نداشته و خلبان این جنگنده که از استاد خلبانان نیروی هوایی بوده با تصمیم به‌موقع و مهارت موجب نجات جان خود و کمک خلبان شد و خوشبختانه هر دو خلبان این پرواز در سلامت کامل به‌سر می‌برند.

رسول معتمدی مسئول روابط‌عمومی ارتش در منطقه اصفهان، با اشاره به حادثه برای هواپیمای جنگنده F۱۴ اظهار داشت: این هواپیمای جنگی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز صبح در حین ماموریت دچار نقص فنی در موتور شد و خلبان و کم‌خلبان با چتر نجات فرود آمدند.

وی افزود: خلبان و کمک خلبان این هواپیما در حین فرود با چتر نجات دچار آسیب‌دیدگی شدند که فورا به بیمارستان الزهرا (س) برای اقدامات درمانی منتقل شده اند، اما هواپیمای F۱۴ از بین رفته است.

فیلمی از محل سقوط جنگنده F14 نزدیک پایگاه هشتم شکاری اصفهان

مسئول روابط‌عمومی ارتش در منطقه اصفهان همچنین در بیان جزئیات دلیل این سانحه گفت: این حادثه چند دقیقه بعد از به پرواز درآمدن پرنده اتفاق افتاده است. علت اصلی وقوع این حادثه از کار افتادن موتور هواپیمای جنگنده بوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.