صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سقوط بیت‌کوین به کانال زیر ۲۰ هزار دلار (۲۸ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۳۱۰۵
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی بیت کوین حدود ۱۰ درصد سقوط کرد و هم اکنون زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت‌کوین ۱۰ درصد ریخت و هم اکنون زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود.

بر همین اساس هم اکنون هر بیت کوین ۱۹ هزار و ۹۳ دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به دیروز حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است. به طور کلی بیت کوین در ۷ روز گذشته ۳۴ درصد سقوط را به ثبت رسانده و هم اکنون کل ارزش بازار این ارز مجازی به ۳۶۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت اتریوم همانند بیت کوین نزدیک ۱۰ درصد منفی شد و هم اکنون ۹۹۲ دلار دست به دست می‌شود. دیگر ارز‌های مجازی نظیر کاردانو، ریپل، سولانا و دوج کوین هم امروز افت سنگینی را به ثبت رسانده و از ۵.۹ تا ۷.۸۵ درصد از ارزش خود را از دست دادند. هم اکنون ارزش کل بازار ارز‌های مجازی ۸۴۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است. تعداد ارز‌های مجازی هم به ۱۹ هزار و ۹۲۰ نوع رسیده و تا ثبت رقم ۲۰ هزار نوع فقط یک قدم فاصله دارد.

قیمت بیت کوین در معاملات امروز حتی رقم ۱۹ هزار و ۱۲ دلار را هم دید، به طور کلی بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ درصد سقوط کرده است. هم اکنون ارزش این ارز مجازی در کمترین میزان از دسامبر ۲۰۲۰ قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.