صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرداخت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از روز ۲۵ خردادماه آغاز شده و حال آنکه برخی بازنشستگان از عدم واریز افزایش حقوق خود خبر می‌دهند.

سرباز|شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما‌به‌التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از روز ۲۵ خرداد به صورت استانی آغاز شد و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می‌شود.

همچنین مستمری‌بگیرانی که واریزی آن‌ها در حساب‌هایی به جز بانک رفاه انجام می‌شود، مجموع حقوق و مابه‌تفاوت خرداد را در تاریخ ۲۹ خرداد (امروز) دریافت خواهند کرد.

همچنین مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان نیز طی ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باز نشسته تامین اجتماعی
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
چرا گندی که عبدالملکی زده دولت با یک معذرت خواهی در مورد حق الناس یک قشر سالخورده و از کار افتاده ختم نمی کندبروید از کشورهایی که خدا را قبول ندارند یاد بگیرد شما که پیرو علی هستید
سبزواری
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
سلام من حقوق پدر و مادر فوت شده ام رو میگیرم . دو تا شعبه جداگانه و طی دو فیش جداگانه . هر دو حقوقم واریز شده اما فقط یک افزایش دو میلیون و پنجاه هزار تومنی به حسابم واریز شده ؟ آیا واریز مایه التفاوتها به پایان رسیده ؟ یا تا پایان ماه ممکنه واریز بشه ؟ اگر نه به کجا باید مراجعه کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .