صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

متقاضیان می‌توانند از امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت در این طرح فقط از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

 

فوری:

خودرو «هایما S۸» ایران‌خودرو به تولید رسید + تصاویر

 قرعه‌کشی خودرو تا اطلاع ثانوی لغو شد | افشای نامه مهم در وزارت صمت (۷ تیرماه ۱۴۰۱)

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

طرح مشارکت در تولید برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ( تیرماه ۱۴۰۱)

 

طرح مشارکت در تولید فروش برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه ۱۴۰۱)

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سجاد جعفری
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
من از دولت محترم و ایران‌خودرو خواهش می‌کنم یه مقدار به فکر مردم باشن قیمت و بیارن پایین این دلال ماشین کم استفاده کنه بسته دیگه سیر مونی ندارن
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
همه سر کاریم تا کی اینا ظلم میکنن و مروم متوجه نیستن
حسین
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
تحویل اکثرا مربوط به مرداد ۱۴۰۲ و حدود ۱۴ ماهه است ..و با سودی که در نظر گرفتن ارزش سرمایه گذاری ندارد .و اگر امتیاز واجب شرایط هم بخواهند در نظر بگیرن که همه ندارند حالا حالا سایت باز میمونه ...نهایت مدت ۶ ماه قابل تحمل است .الان سایپا تمامی ثبت نامی های تحویلی ۱۴۰۱ فروخته و ۱۴۰۲ دست نخورده...
ناشناس
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
نمیشه وارد بشی
مدرس
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
موقع تحویل قیمت کارخانه بیشتر از قیمت فعلی بازار میشود
ناشناس
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
خودرویی بارگذاری نشده یا من نمی توانم وارد بشم می یام سایت فروش اینترنتی بخشنامه ها رویت میشن ولی نمیشه انتخاب کرد خودروها رو
ناشناس
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
خداجای حق نشسته
عبدالکریم نیسی
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
من چرا نمیتونم در سامانه بدون قرعه کشی ثبت نام کنم
امین
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
لعنت به این همه مافیا
ناشناس
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
الان من وارد سامانه شدم خودروها بارگذاری نشده بود