صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در جدیدترین قسمت از شو تلویزیونی «جوکر» چند تن از مهمانان این برنامه در آیتمی، با تقلید ناتوانی فیزیکی معلولان آنان را مورد تمسخر قرار دادند.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ رئالیتی‌شو پرمخاطب «جوکر» در جدیدترین قسمتش پرحاشیه شد و با تمسخر معلولان به آنان توهین کرد.

 

 

در جریان آیتم «جوکر تایم» امین حیایی، تنی چند از بازیگران و شرکت کنندگان حاضر در برنامه، ضمن همراهی وی این آیتم را بازی کردند که غلامرضا نیکخواه و علیرضا استادی با نشان دادن بدن یک فرد دارای معلولیت جسمی، معلولیت را به تمسخر گرفتند.

حامد آهنگی، دیگر شرکت کننده در این برنامه با گفتن جمله: «استاد کج و کولیان»، دامنه این تمسخر را افزایش داد.

این برای نخستین بار نیست که سینماگران و سازندگان برنامه‌های تلویزیونی از معلولیت برای تمسخر یا نشان دادن عقوبت اعمال بد استفاده می‌کنند و همین مسئله در اعتراض و مطالبه گری جمعی از افراد دارای معلولیت بی تاثیر نبوده است. تاکنون سازندگان این رئالیتی‌شو به این اقدام واکنشی نشان نداده اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
اسم ندارم
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
بابا بنده خدا ها کاری نکردن چرا اینقد مردم ایران بی جنبه ان چرا اینقد دست و بال کمدین ها رو میبندین بعدش میاد هیت میدین ک ما خودمون تو خونه بازی می‌کنیم خنده دار تره یا برنامه های خارجی خنده دار تره و..... بس کنید ترو خدا
بهار
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
والا ما دبیرستان بودیم از این کارا میکردیمو با همکلاسیامون زنگ تفریحو اینطوری میگذروندیم 15/16 سالمون بود اینا الان خجالت نمیکشن مردای گنده دور هم نشستن مسخره بازی در میارن کلی هم پول به جیب مبارکشون میزنن...کی اجازه ساخت این مزخرفات رو میده ما که نفهمیدیم....
حالا هر کی
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
جمع کنین بابا کدوم توهین چرا جو میدین؟
متاسفم واسه کسایی که برداشت شون منفیه
همین حرفا رو میزنین که کسی تو ایران طنز کار نمیکنه
ناشناس
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
واقعا کار زشتی بود
و در کل برنامه جوکر برنامه ضعیفیه