صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کنترل و نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در طرح نظارتی بر بازار برنج شهر مشهد که از پنجشنبه ۲۳ تیرماه آغاز شده است، ضریب سود مصوب توزیع‌کننده، وزن داخل کیسه‌ها و کیفیت برنج از موارد مهمی است که رصد می‌شود.


طنین همتی|شهرآرانیوز، ناصر شعربافیان در ادامه گفت: این طرح نظارتی که از پنجشبه آغاز شده است، بیشتر تمرکز نظارتش روی اختلاط برنج در کیسه است. این هفته قاچاق کالا، وزن داخلی کیسه‌ها، ضریب سود مصوب برای واردکننده، سود فاکتور و الزام به ثبت در سامانه تجارت از اهم موارد نظارتی ما خواهد بود.


به‌گفته وی، کارشناسان ما نمونه‌گیری از برنج داخل کیسه، قیمت و کیفیت محصول را تطابق می‌دهند که تخلف و سودجویی صورت نگیرد. مقرر شد با هماهنگی بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، از برخی برنج‌های‌ غرفه‌های این بازار نمونه‌برداری شود و نمونه به سازمان جهاد کشاورزی استان برود و به‌دست کارشناسان، تقلبی‌بودن یا نبودنشان بررسی و مشخص شود.


مدیر کنترل و نظارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: در این طرح، رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد، رئیس شعبه ویژه گشت سیار تعزیرات حکومتی، رئیس بازرسی و معاون فنی جهاد کشاورزی مشهد و همچنین رئیس بازرسی اتاق اصناف مشهد حضور دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.