صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال دارم.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح شبکه رادیویی درباره بیانیه فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود بعد از شورای معاونین در خدمت ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال باشم، اما اولویت‌بندی کردم که ابتدا جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون فوتبال داشته باشم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی از فدراسیون‌های ورزشی داریم که در راستای وظایف خود در صحنه و در کنار تیم ملی هستیم و کمک می‌کنیم. ما آمادگی داریم که هر گونه حمایت مادی و معنوی برای تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال  در مورد تیم ملی را داشته باشیم.

سجادی گفت: نه تنها فوتبال، بلکه در هیچ کدام از رشته‌های ورزشی صلاح نیست که وزارت ورزش و جوانان دخالت فنی داشته باشد. در رشته ورزشی تخصصی ام دو و میدانی هم به خودم اجازه نمی‌دهم که دخالت کنم و به مسائل فنی این رشته ورزشی ورود کنم.  

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال گفت: دیدگاه‌های مختلفی در این باره وجود دارد. عده‌ای کادر فنی داخلی و بعضی هم کادر فنی خارجی را برای تیم ملی فوتبال انتخاب کردند. مطالب مختلفی منتشر می‌شود و عده‌ای دلسوزانه مطالبی مطرح می‌کنند. همه این دیدگاه‌ها  بررسی می‌شود. اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال دیدگاه‌های خود را مکتوب برای ما فرستادند و امروز هم  به دست من می‌رسد و یک دیدگاه هم نظرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، که ماجدی این دیدگاه را به من انتقال می‌دهد.  

سجادی درباره مبلغ قرارداد عطایی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اعداد و رقم را نمی‌دانم، اما عطایی دوست من است و مراحل رشدش را می‌دانیم که چقدر زحمت کشید و اثرات ارزشمندی بر ورزش والیبال گذاشته است. او به شایستگی سرمربی تیم ملی است. همچنین  آحاد مردم از کیفیت عملکرد والیبال راضی بودند و  از کادر فنی والیبال تشکر می‌کنم.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.