صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:  دو واحد تولیدی آب معدنی در خراسان رضوی به جهت گرانفروشی انواع آب معدنی در بسته بندی ۵۰۰ سی سی و ۱.۵ لیتری بالغ بر یکصدو پنجاه و شش میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی با بیان این مطلب اظهارکرد: حداکثر قیمت آب معدنی ۵۰۰ سی سی درب کارخانه ۲۱۰۰۰ ریال می‌باشد. در این گرانفروشی واحد‌های مزبور به ترتیب ۲۵۰۰۰ ریال و ۲۹۰۰۰ ریال عرضه نموده اند. همچنین حداکثر قیمت آب معدنی ۱.۵ لیتری ۳۵۰۰۰ ریال می‌باشد که این واحد‌ها به ترتیب ۴۲۵۰۰ و ۴۶۰۰۰ ریال عرضه نموده اند.

این مقام مسئول در ادامه  افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد  این دو شرکت به طور غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت انواع تولیدات خود کرده اند و پس از بررسی اسناد و مدارک فروش، تخلف گرانفروشی برای عرضه بالغ بر ۱۱ میلیون بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری و ۱۶ میلیون بطری ۵۰۰ سی سی به ارزش یکصدو پنجاه و شش میلیارد ریال با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان معرفی شدند

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خراسان رضوی در سراسر استان اطلاع رسانی کنند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.