صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۵۰ نجاتگر درپی مفقودین احتمالی در فیروزکوه هستند

  • کد خبر: ۱۱۹۱۳۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که امداد رسانی در فیروزکوه ادامه دارد، گفت: بالغ بر ۱۵۰ نجاتگر مشغول امداد رسانی هستند و جستجو برای یافتن مفقودین ادمه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: پس از منطقه امامزاده داوود، چند شهرستان استان تهران از جمله فیروزکوه درگیر سیلاب و انباشت گل و لای هستند.

وی گفت: با توجه به بارش های مکرر و گسترش سیل در فیروزکوه، تیم های پشتیبان استان های معین از جمله سمنان و مازندران نیز وارد این شهرستان شدند.

فتحی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ نجاتگر و نیروی عملیاتی در فیروزکوه در حال امداد رسانی هستند و این عملیات در چهار روستای این شهرستان در حال انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که بالگرد سازمان امداد و نجات هلال احمر و همچنین قطارهای راه آهن در این عملیات همکاری لازم را داشتند، اضافه کرد: در این عملیات بالغ بر ۱۶ خودروی عملیاتی و آمبولانس، دو واگن قطار، یک فروند بالگرد، یک خودروی ارتباطات، سه تیم سگ های زنده یاب از در عملیات جستجو، امداد و نجات حضور دارند.

فتحی عنوان کرد: در این عملیات، یک هزار و ۲۷۹ بسته غذایی، هزار و ۸۰۰ تخته پتو، ۶۰۰ تخته موکت، ۱۰ هزار و ۶۰۴ آب معدنی و... بین سیل زدگان توزیع شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه پنجاه خانوار نیز اسکان اضطراری دیدند و عملیات اسکان و تغذیه اضطراری برای حادثه دیدگان ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.