صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان هواشناسی درباره ادامه، گسترش و تشدید فعالیت رگبار‌های موسمی و همچنین وقوع رگبار و رعدوبرق در استان‌های جنوبی کشور هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز رنگ از رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، تگرگ و صاعقه، خیزش گردوخاک شدید از شنبه تا دوشنبه (۸ تا ۱۰ مرداد ماه) در استان‌های خوزستان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان و برخی استان‌های دیگر خبر داد.

برای امروز در نیمه شرقی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب یزد، فارس، بوشهر، کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان؛ رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را داریم.

همچنین فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق، در نیمه جنوبی خوزستان هم این شرایط را خواهیم داشت.

روز دوشنبه شدت ناپایداری‌ها در مرکز سیستان و بلوچستان کم می‌شود، اما در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و غرب و مرکز کرمان؛ رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را پیش بینی می‌کنیم.

رگبار‌های موسمی کماکان در جنوب شرق و غرب کشورمان تا اواخر روز دوشنبه ادامه دارد و شدت این بارش‌ها در حد هشدار قرمز است و ضروری است هموطنانمان در این مناطق تمهیدات لازم را داشته باشند.

در این شرایط جوی خطر وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی گسترده، اختلال در ناوگان حمل و نقل و احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی؛ به همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با خسارت احتمالی آماده باش داده است و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها را توصیه می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.