صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در بازرسی از دو واحد تولیدی آب معدنی استان، تخلف گرانفروشی آب معدنی در بسته بندی یک و نیم لیتری به میزان بیش از یک میلیارد ریال محرز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی قله زو با بیان اینکه حداکثر قیمت تولید کننده آب معدنی ۱.۵ لیتری ۳۵ هزار ریال می‌باشد گفت: در بازرسی واحد‌های مزبور مشخص شد شرکت‌های موصوف به طور غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت یک محصول خود کرده اند و محصول آب معدنی یک و نیم لیتری را با قیمت ۴۲ هزار و ۳۷ هزار و پانصدریال عرضه می‌نمودند.

وی افزود: پس از بررسی اسناد و مدارک فروش تخلف گرانفروشی در مجموع برای دو شرکت برای عرضه بیش از ششصدو پنجاه هزار بطری آب معدنی یک و نیم لیتری، گرانفروشی بالغ بر یک میلیارد ریال با احراز تخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان معرفی شدند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان تاکید کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خراسان رضوی در سراسر استان اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.