صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استراماچونی در نهایت موفق شد استقلال را در دادگاه محکوم کند و حالا آبی‌ها باید به او میلیاردها تومان پول بدهند.

میلاد جبلی | شهرآرانیوز، در نهایت پرونده استراماچونی و استقلال به نقطه پایانی رسید و همانطور که پیش‌بینی می‌شد وی موفق شد ۱.۵ میلیون دلار از استقلال غرامت بگیرد.

با احتساب دلار ۳۰ هزار تومانی، مبلغ طلب این مربی ایتالیایی از استقلال ۴۵ میلیارد تومان ناقابل خواهدبود بابت کاری که انجام نداده‌است.

در اینکه تیم استراماچونی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین استقلال‌های ۱۰ سال اخیر بوده شکی نیست، اما مدیران وقت استقلال باید پاسخگو باشند، چرا به این شکل با این مربی سرشناس ایتالیایی قرارداد بستند که وی بدون انجام کاری به راحتی با بدقولی آبی‌ها تهران را ترک کند و تمام پولی که بابتش در ایران حتی حضور نداشته را طلب کند.

مشخص نیست دقیقا آجورلو طلب استرا را از کدام منبع مالی می خواهد تامین کند. به هرحال این میراثی شوم و تلخ از مدیران قبلی استقلال است که حالا پرداختش بر عهده مدیرعامل فعلی استقلال است.

استقلال باید به راحتی بخش مهمی از درآمدهایش از طریق تبلیغات محیطی را به استراماچونی بپردازد. مبلغی که می‌شد به راحتی صرف خرید بازیکنان باکیفیت خارجی برای تقویت تیم ساپینتو شود. خبر ترسناک‌تر اینکه هنوز حکم قطعی طلب میلیچ، مدافع سابق استقلال و پادوانی، بازیکن برزیلی این تیم صادر نشده و می‌توان پیش بینی کرد که به زودی آنها هم پول‌های هنگفتی از استقلال خواهندخواست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.