صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سهم کل بخش کشاورزی کشور از تسهیلات و منابع بانکی کشور ۱۵ درصد پیشنهاد شده است، گفت: اگر به مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور توجه کنیم در حال حاضر مشکلی بزرگتر و معظی پیچیده‌تر از بحث آب وجود ندارد.

گروه اقتصاد|شهرآرانیوز، غلامحسین شافعی صبح امروز ۲۷ مرداد در نود و ششمین جلسه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور با معضل آب و خشکسالی رو به‌رو است، تخصیص این میزان برای بخش کشاورزی یک فاجعه است؛ بنابراین باید در زمینه سهم بخش کشاورزی و آب از منابع بانکی کشور مطالعه و بررسی همه جانبه صورت گیرد.
وی ادامه داد: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور و اتاق بازرگانی کشور موقعیت گذشته خود را به یمن برگزاری مستمر جلسات و حضور بی وقفه استاندار محترم بازیابی کرده و در درجه ممتاز کشوری قرار گرفته است.
وی با اشاره به سهم تعیین سهم بخش‌های مختلف از منابع بانکی کشور افزود: آنچه در دستور کار جلسه قرار گرفته است مساله سهم کل بخش کشاورزی از تسهیلات و منابع بانکی کشور است. سهم کل بخش کشاورزی کشور از تسهیلات و منابع بانکی کشور ۱۵ درصد پیشنهاد شده است، اگر به مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور توجه کنیم در حال حاضر مشکلی بزرگتر و معظی پیچیده‌تر از مساله آب وجود ندارد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور با معضل آب و خشکسالی روبه‌رو است، تخصیص این میزان برای کل بخش کشاورزی یک فاجعه است. با توجه به اینکه خراسان رضوی در مساله آب و مشکلات منابع آب در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته و از جمله استان‌هایی است که در این زمینه با چالش رو به‌رو است، بنابراین باید در زمینه سهم بخش کشاورزی و آب از منابع بانکی کشور مطالعه و بررسی همه جانبه صورت گیرد و بانک مرکزی پیشنهادی را به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ارائه دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.