صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد از پرداخت وام ازدواج به تمامی زوج‌هایی که در بانک‌های دولتی ثبت نام و تا تاریخ ۲۹ مردادماه پرونده خود را تکمیل کرده‌اند، خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات توسط نظام بانک‌ها ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید عباس حسینی» در نشست خبری اظهار داشت: سیاست‌های که باید وزارت اقتصاد دنبال کند در حوزه هدایت نقدینگی است که باید در سه حوزه شفافیت، گسترش عدالت و حمایت از تولید انجام شود.

وی افزود: تا پایان خردادماه انسال حجم نقدینگی به ۵۱۰۰ هزار میلیارد تومان و مانده کل سپرده‌های شبکه بانکی به ۵۸۰۰ هزار میلیارد تومان رسید که پنج هزار هزار میلیارد تومان سپرده ریالی و مابقی ارزی است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه نخست امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شد که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشت

حسینی با اشاره به پرداخت وام ازدواج، بیان کرد: روج‌هایی که در بانک‌های دولتی بانکی زیرمجموعه وزارت اقتصاد ثبت‌نام کرده و درخواست وام ازدواج داده‌اند و پرونده‌های آن‌ها تا روز ۲۹ مردادماه تکمیل شده است در هفته دولت تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.