صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از احداث ۵ پروژه ورزشی در منطقه سه، با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم با اشاره به نگاه ویژه کمیسیون ورزش و جوانان نسبت به ارتقاء سرانه‌های ورزشی، اظهارکرد: در سال جاری توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر به خصوص در پهنه‌های حاشیه‌ای شده که نمونه بارز آن را در تعریف پروژه‌های متنوع ورزشی در قالب پروژه‌های زودبازده شاهد هستیم.

وی با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری منطقه ۳ در این زمینه، افزود: با پیشنهاد شهروندان و تایید کمیته نظارتی شماره ۵ شورای اسلامی شهر، ۵ پروژه ورزشی زودبازده در محله‌های هدف تعریف نموده که احداث برخی از این پروژه‌ها آغاز شده است.

علوی‌مقدم گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث زمین ورزشی محله "دروی" با مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اشاره کرد؛ ۵ میلیارد ریال از اعتبارات پروژه مذکور از محل اعتبارات دولتی بوده و دارای امکانات متنوعی از جمله زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال آسفالته، سکوی تماشاگر، آبخوری و ... خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: احداث زمین ورزشی محله بهمن نیز با مساحت ۳ هزار مترمربع و با اعتبار ۷ میلیارد تومانی در خیابان ۲۲ بهمن، با امکاناتی، چون زمین چمن مصنوعی، زمین ورزشی آسفالته، سکوی تماشاگران، رختکن و ... آغاز شده است.

علوی‌مقدم گفت: احداث و تجهیز سوله ورزشی چند منظوره قائم ۲۵ در محله بلال با اعتبار ۹۵ میلیارد ریالی و تملک و احداث زمین ورزشی روباز در انتهای مهرمادر ۱۹ واقع در محله مهرمادر شمالی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به کمبود‌های منطقه سه در خصوص زیرساخت‌های ورزشی، اضافه‌کرد: از همین رو، تصمیم گرفته شده زیر عرشه پل کابلی امام‌حسین (ع) نیز به یک مجموعه ورزشی با امکاناتی، چون زمین والیبال، بدمینتون و تنیس روی‌میز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی احداث شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.