صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر تعداد ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد مشیری با بیان این خبر اظهار کرد: طبق وظایف ابلاغ شده از طرف کارگروه خدمات به زائران فرمانداری شهرستان مشهد و با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه منور رضوی در ایام پایانی ماه صفر، این سازمان آماده ارائه خدمات در موضوعات ابلاغی است.
وی افزود: در این مدت اکیپ‌های بازرسی و نظارت این سازمان با همکاری اتاق اصناف از روند ارائه خدمات به زائران در حوزه توزیع ارزاق عمومی و میوه و تره بار به ایستگاه‌های موقت اطراف حرم نظارت شبانه روزی خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: درحال حاضر تعداد ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
مشیری خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با همکاری اتحادیه آرد و نان شهر مقدس مشهد و هماهنگی فرماندار نسبت به جانمایی ۱۰ جایگاه در اطراف حرم مطهر جهت ارائه و پخت نان گرم اقدام کرده است.
وی در پایان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در راستای ارتقاء سطح خدمات به زائران عزیز در ایام پایانی ماه صفر استفاده خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند زیارت و اقامت توام با آرامشی را در شهر مقدس مشهد داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.