صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صلاحیت مهدی تاج توسط قوه قضاییه تایید شد؟ + ویدئو

  • کد خبر: ۱۲۵۴۴۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد استعلام صلاحیت مهدی تاج برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را برای این نهاد ارسال کرده‌ است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تعیین صلاحیت مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران به واسطه برخی پرونده‌هایی که در سازمان بازرسی تشکیل شده است، اظهار کرد: در رابطه با این موضوع آنچه که مربوط به دستگاه قضایی است همانگونه که در گذشته نیز اعلام و اطلاع‌رسانی شده است در راستای هر انتخاب درون سازمانی مانند فدراسیون فوتبال و سازمان مربوط به دستگاه‌‎های مختلف مانند نظام پزشکی، نظام پرستاری، کارشناسان رسمی و… استعلاماتی براساس مقررات موضوع از ناحیه مرجع برگزارکننده انتخابات و همچنین برای رفع ابهام از ناحیه مرجع ناظر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در زمینه تعیین صلاحیت مهدی تاج، استعلامی که مربوط به قوه قضاییه بود صورت گرفته است و پاسخ لازم از ناحیه مبدأ ذی ربط به فدراسیون فوتبال داده شده است. فدراسیون فوتبال نیز براساس پاسخ واصله دستگاه قضایی موارد را بررسی و در خصوص آن نظرش را اعمال کرده است و در جمع بندی موارد مشخص شد تا فرد مورد نظر در فرایند انتخاب شرکت کند و در نتیجه نیز انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار و نتیجه این انتخابات نیز اعلام شد. در حال حاضر نسبت به این نتیجه بحثی نداریم، زیرا نظر قوه قضاییه و مرجع ذی ربط اعلام شده و نسبت به سایر موارد نیز باید بررسی لازم صورت گیرد.

صحبت‌های سخنگوی قوه قضاییه در خصوص ارسال استعلام صلاحیت مهدی تاج

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.