صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگی مدیریت امور زائرین استانداری در جلسه کمیته فن‌آوری و مخابرات استان خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی حضور ۶ تا ۸ میلیون زائر در دهه آخر صفر ضرورت دارد برای ارتقاء ظرفیت‌های آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و اینترنت برنامه‌ریزی و آمادگی حداکثری به وجود آید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی مدیریت امور زائرین استانداری اظهارداشت: در حال حاضر تلفن همراه و اینترنت با اکثر نیازهای زائرین ارتباط دارد. تهیه بلیط، رزرو محل اسکان، پرداخت هزینه‌های سفر و کسب راهنمایی و اطلاعات وضعیت راه‌ها و آب و هوا و... همه به تلفن همراه و اینترنت وابسته است.

او در ادامه تاکید کرد: اینترنت ایمن، پوشش حداکثری جغرافیایی در سطح استان و به‌ویژه شهر مشهد و بافت مرکزی شهر، افزایش پهنای باند اینترنت با توجه به گستردگی حضور زائر دهه آخر صفر یک اولویت جدی است و عدم پاسخگویی و اختلال در ارائه خدمات پذیرفته نمی‌باشد.

گنابادی‌نژاد با اشاره به وظایف مسئولان اداره کل ارتباطات و فن آوری و شرکت‌های مخابرات استان، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به برنامه ریزی و مدیریت توام با ابتکار عمل، تاکید کرد و گفت در تحقق نیازهای زائرین نباید منتظر ابلاغ مرکز باشیم.

در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مخابرات استان و مسئولان همراه اول، ایرانسل، تالیا و فن آوری آستانقدس رضوی، ارتقاء ظرفیت ها و مجموعه آمادگی های پیش بینی شده برای دهه آخر صفر را گزارش دادند.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.