صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان فارس: پرونده مرک مشکوک جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. شناسایی سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی اعلام خبر فوت مشکوک جوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین دشت انجام شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

زرین دشت در جنوب شرقی استان فارس و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

 اخبار منتشرشده در فضای مجازی حاکی از این است که امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند، اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
گناه کارمندی که به شکایت این طفل معصوم محل نگذاشته کمتر از متجاوزین نیست و حکم اعدام واقعا برای دو عمل تا این حد زشت و دردناک کم است
ناشناس
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
اییییی اینا وجدان دارن آیا چشمای مظلومشو ببینید اخه
ناشناس
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
به بدترين شكل ممكن اعدامشون كنن ولي قبلش شكنجه جسمي بشن بعد إعدام شن.
زیبا
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
واقعا پلیس منتظر چی بوده. منتظر مونده بود این اَشغالها بیان سراغ جوان مردم خفتش کنند. چرا وقتی این جوان شکایت کرد پلیس متهمان رو بلزداشت نکرد . چرا منتظر موند قتل انجام بشه. تورو خدا یکی جواب بده . نقش پلیس تو جامعه چیه
ناشناس
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چه ادم کثیف پیدا میشه
ناشناس
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ظلمی که به این پسر شده به هیچکس نشده.وای به حال مادرش