صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز به کار اولین چایخانه دائمی ایران در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۶۵۹۳
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
مدیر فرهنگسرای گفتگو شهرداری مشهد گفت: اولین چایخانه دائمی ایران با حضور نوجوانان مشهدی و همزمان با دهه پایانی ماه صفر در عرصه میدان شهدا مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود خدیوی اظهار کرد: اولین چایخانه دائمی ایران با حضور نوجوانان مشهدی راه‌اندازی شد و در دهه آخر صفر هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) خواهد بود.

وی در خصوص ویژگی‌های این چایخانه اظهار کرد: این چایخانه مزین به نام نوجوان شهید امام حسن مجتبی (ع) یعنی حضرت قاسم‌بن الحسن (ع) است و دارای سه ویژگی مهم از جمله معماری خاص، حضور نوجوان و خدمت‌رسانی دائمی است.

مدیر فرهنگسرای گفتگو شهرداری مشهد تصریح کرد: در چایخانه باظرفیت تشکل‌های مردمی، هیئات مذهبی، مساجد و مدارس می‌تواند به زائرین و مجاورین خدمت‌رسانی می‌شود.

خدیوی ضمن اشاره به اینکه این چایخانه بخشی از طرح مانا برای حضور فعال نوجوانان در عرصه‌های اجتماعی است، اضافه کرد: از روز راه‌اندازی این چایخانه تاکنون بیش از ۱۰۰ نوجوان مشغول خدمت‌رسانی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چایخانه قاسم بن الحسن (ع) با معماری ویژه و مهندسی خاص آن در کمتر از ۴۰ روز، طراحی و ساخته شده است و هم اکنون در عرصه میدان شهدا در حال خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.