صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: جبهه فرهنگی انقلاب با اهداف تکریم خادمان زائرین امام رضا (ع)، تقویت و ارتقاء فرهنگ میزبانی و بسترسازی جهت فعال شدن حداکثری ظرفیت‌های مردمی در خدمت به زائران امام هشتم سامانه اطلاع یابی مواکب را طراحی و فعالیت خود را آغاز کرد.

غلامی|شهرآرانیوز، سید رضا موسوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: هیات ها، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی که در ایام شهادت امام رضا علیه السلام خدمت و موکب دارند در این سامانه اطلاعات موکب خود را ثبت نموده اند و این اطلاعات به صورت در سامانه اطلاع یابی مواکب بارگذاری گردیده است.

نقشه آمایش مکانی مواکب، پوشش رسانه‌ای خدمات و موکب ها، برگزاری رویداد انتقال تجربه و الگونمایی تجربه‌های موفق مردمی در فرهنگ میزبانی زائران امام مهربانی‌ها از خدمات کنونی و آینده این سامانه می‌باشد. همچنین پویش‌ها و اخبار مرتبط با مواکب در این ایام در بخش بلاگ این سامانه قابل مشاهده می‌باشد.
زائران حضرت رضا علیه السلام، مسئولین شهری و استانی و فعالان فرهنگی اجتماعی میتوانند جهت بهره مندی از اطلاعات و خدمات مواکب اطلاع رسانی شده در سامانه به آدرس https://mavakeb.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.