صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا با اشاره به اسکان نزدیک به ۵ هزار زائر در طبقه زیرین میدان شهدا گفت: میدان شهدا مثالی عینی برای همکاری در شهر مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عظیم کریمی، مسئول موکب آستان قدس رضوی از ایجاد ظرفیت ۴ تا ۵ هزار نفری برای اسکان زوار در طبقه زیرین عرصه میدان شهدا خبرداد.

مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا در مصاحبه با شهرآرانیوز گفت: مجموعه آستان قدس رضوی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در دهه آخر صفر در عرصه میدان شهدا، اقدام به برگزاری ۲ موکب کرده است. خدمت‌گزاران ما در آستان قدس رضوی از صبح در مواکبی که داریم با چای، دمنوش و شربت از زائرین پذیرایی می‌کنند و ظهر هم بعد از اقامه نماز با ناهار به استقبال زوار می‌روند.

وی در ادامه افزود: با کمک شهرداری در طبقه زیرین عرصه میدان شهدا ظرفیت ۴ تا ۵ هزار را برای پذیرایی و اسکان تدارک دیده‌ایم که در حال حاضر به جمعیتی نزدیک به ۱۵۰۰ نفر خدمت رسانی می‌کنیم. ۳ وعده پذیرایی غذایی، مباحث فرهنگی، حوزه‌های درمانی و. را برای زائرین آماده کرده‌ایم که به فراخور نیاز این عزیزان آماده خدمت رسانی هستیم.

کریمی تاکید کرد: نزدیک به ۲۰۰ خادم یار در شیفت‌های مختلف به صورت افتخاری در این مواکب خدمت‌رسانی می‌کنند و امیدواریم با برنامه‌هایی که ایجاد می‌کنیم باعث شادی دل علی ابن موسی الرضا (ع) شویم.

مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا همچنین گفت: سعی کردیم تمام مواردی را که یک زائر از بدو ورود تا لحظه خروج نیاز دارد را فراهم کنیم. ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی برای آقایان و ۱۶ چشمه هم برای بانوان در نظر گرفته ایم بعلاوه اینکه ۶ چشمه حمام هم برای بانوان و ۶ چشمه هم برای آقایان تدارک دیده ایم که امیدواریم مشکلی در این روز‌ها برای این عزیزان بوجود نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهم یک مثال عینی برای بحث همکاری در شهر مشهد بزنم، باید همین عرصه میدان شهدا را عنوان کنیم. شهرداری، آستان قدس و همه ارگان‌ها در این ایام پای کار امده اند و الحمدالله تا اینجای کار همه چیز بدون مشکل پیش رفته است. شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تامین زمین و امکانات سخت افزاری، همکاری بسیار خوبی با مجموعه آستان قدس داشتند و امیدواریم ان شاالله مجموع این خدمات رضایت زوار و مجاورین را کسب کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.