صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور با قدردانی از فراجا که در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و هوشمندانه عمل کرد، گفت: این عزیزان به موقع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد وحیدی، در حاشیه بازدید از مرکز مرفوک فراجا اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر بسیار بسیار خوب و مناسب عمل کرده است.

وزیر کشور یادآور شد: فراجا بعد از یک کار حجیم و عملکرد بسیار خوب و مناسب در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که محور اصلی کار بر دوش عزیزان انتظامی بود، در صحنه اغتشاشات اخیر نیز حضور یافت.

وی تصریح کرد: الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

سردار وحیدی خاطر نشان کرد: از تک تک عزیزان خدوم و زحتمکش در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور از فرماندهان و افسران گرفته تا سربازان جان بر کف که در اقصی نقاط میهن اسلامی مان با نثار جان خود امنیت و آرامش جامعه را تامین می‌کنند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در همه مراحل زندگی از پروردگار متعال خواستارم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.