صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر اقتصاد تاکید کرد: باید منطق اولویت بندی در پروژه‌های شهری با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان خاندوزی ظهر امروز در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اموراقتصادی و دارایی خراسان رضوی و شهرداران ترشیز در شهر کاشمر برگزار شد، گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در مسئله تناسب نیاز‌ها به جهت عقب ماندگی در سنوات گذشته با تراکمی از نیاز‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف مواجه هستیم، افزود: برای سازگاری با این شرایط باید منطق اولویت بندی در پروژه‌های شهری با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: تلاش شود منابع به سمتی سوق داده شود تا در سال‌های آینده فرصت‌های راهبردی به‌وجود آید تا از کنار آن‌ها درآمد‌های بلند مدت برای شهرداری‌ها ایجاد شده و افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: کشور ما کشور توانگری است که در امورات روزمره خود مشکل دارد، این مسائل به دلیل نداشتن هنر تبدیل دارایی به درآمد پایدار و زایا است.

وزیر اقتصاد از شهرداران خواست از مجموع دارایی‌هایی که در شهرستان آن‌ها متعلق به حکومت بوده و بی استفاده مانده اند در حالی که می‌توانند جنبه کسب درآمد باشند، برای اقتصاد و دارایی پیشنهاد بیاورند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.