صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هوشمند سازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به شیوه‌های پرداخت طرح نوسازی سیستم‌های پرداخت کرایه، در سطح ناوگان اتوبوسرانی مشهد را در دستور کارخود قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا مومنی گفت: شهرداری مشهد در طرحی بلند مدت به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به شیوه‌های پرداخت طرح نوسازی سیستم‌های پرداخت کرایه در سطح ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار دارد که الان در مرحله مقدمات فراخوان است.

وی افزود: در این طرح با ایجاد زیرساخت جدید، موضوع پرداخت کرایه در اتوبوس وابسته به کارت نخواهد بود و شهروندان با روش‌های مختلف پراخت به اقتضای شرایط فردی میتواند استفاده از این قابلیت استفاده کنند، اجرایی شدن این طرح یکسال زمان خواهد برد.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۹۷۰ دستگاه فعال شارژ من کارت در سطح شهر داریم که در نقاط مختلف نصب هستند و سرویس دهی می‌کنند میزان تراکنش‌هایی که انجام می‌شود به معنی فعالیت دستگاه‌های شارژ من کارت است و این تعداد دستگاه، همگی فعال هستند.

معاون هوشمند سازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: به دلیل تقاضای مردمی در ۱۳۷ و سازمان اتوبوسرانی نسبت به پراکندگی نامناسب دستگاه‌های شارژ من کارت تعداد این دستگاه‌ها در حال افزایش است.

وی ادامه داد: طی نظارتی که از دستگاه‌های شارژ من کارت انجام شده است مقرر شد تا برخی از این دستگاه‌ها بهینه سازی شوند به طوریکه برخی از ایستگاه‌های اتوبوس که شرایط مناسبی نظیر سایبان و برق دائم دارند به جهت دسترسی بهتر شهروندان در آن مناطق هم دستگاه شارژ من کارت نصب شود.

مومنی بیان کرد: به دلیل سرقت برخی دستگاه‌های شارژ من کارت حفاظ‌هایی طراحی شده تا کمتر در معرض آسیب و سرقت باشند توصیه می‌شود شهروندان شارژ من کارت را از طریق ابزار‌های موبایلی انجام دهند تا فرد با در اختیارداشتن یک موبایل هوشمند در هر نقطه از شهر به سهولت کارت خود را شارژ کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.