صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فناوری های ایران و اروپا در یک سطح

  • کد خبر: ۱۳۲۱۰۳
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
مدیر عامل یک شرکت اروپایی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده سطح فناوری‌ها در ایران همتراز با کشورهای اروپایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، "سالواتور گریمدو" مدیر عامل شرکت  IITA consultancy و متخصص کسب و کار و فناوری در این بازدید افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار پارک علم و فناوری خراسان رضوی جای کار و همکاری وجود دارد و می‌بایست این ظرفیت تبدیل به یک تعامل گسترده بین‌المللی شود.

در این نشست که با حضور شرکای اروپایی مرکز بین‌المللی سازی کسب و کارهای دانش بنیان و رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، ظرفیت‌های فناوری و نوآوری این پارک معرفی شد.

 رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: ظرفیت‌های بین‌المللی‌سازی برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان زیر مجموعه پارک و ظرفیت‌هایی که برای ورود به بازارهای اروپایی در حوزه فناوری به وجود از اولویت های جدید این پارک است.

دکتر مسعود میرزایی افزود: مقرر شد با همراهی و حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی این‌ ظرفیت‌ها برای شرکت‌های تحت پوشش این مجموعه به صورت ویژه استفاده شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به برنامه نمایشگاه فناوری در اسفندماه امسال، پارک علم و فناوری به عنوان حامی اصلی در کنار این‌ رویداد بین‌المللی حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.