صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک فایل صوتی مهم لو رفته از خبرنگار بی‌بی‌سی به‌نحو بی‌پرده‌ای آشکار می‌کند که چگونه آشوب‌طلبان و رسانه‌های آن‌ها هدف تجزیه و تکه‌پاره کردن ایران را دنبال می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر شد که در آن وی به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!

او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده است که فقط با رهبران احزاب {تجزیه‌طلب} گفتگو و به آن‌ها تریبون داده شود!

رعنا رحیم‌پور اصالت این فایل صوتی را در صفحه اینستاگرامش تأیید کرده، امّا علی‌رغم اشاره صریح به پشت‌پرده شوم آشوب‌طلبی‌ها توسط اینترنشنال و دیگر پایگاه‌های آشوب‌طلب گفته است که به خبرنگاران این رسانه‌های ضدایرانی احترام می‌گزارد!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ali
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
اول که تو ایران حذب نداریم خدا را شکر . دوم این که میگه جنبش زنان پیروز بشه ایران قوی تر میشه . این یعنی چی ؟ یعنی راه درسته.
مردم اینقدر با دانش هستند نگذارند مثل انقلاب 57 ایران نپاشه حرصشا نخورید
ناشناس
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
دوباره گوش کن. اون زنه هم ازش پرسید حزب نداره ایران، رحیم پور برش توضیح داد کیا رو می گه. می گه عربستان نمی ذاره زنهای ایرانی به حق خودشون برسن. عربستان دقیقا می خواد ایران رو سوریه کنه. یعنی هدفش نابودیه نه ساختن. بعدش هم انقلاب 57 خمینی رو داشت، خمینی رو داشت، خمینی رو داشت.