صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخست وزیر لبنان با مقامات صهیونیست دیدار کرده است؟

  • کد خبر: ۱۳۳۷۴۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
دفتر نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به خبر دیدار نجیب میقاتی با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر را تکذیب کرد.

دفتر نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که هیچ تماسی میان او و اعضای هیئت کشورش با مقامات صهیونیست در کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ برقرار نشده است.

بر همین اساس، دفتر میقاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌ ها اخباری مبنی بر شرکت یک وزیر صهیونیست در کارگاه تخصصی در جریان کنفرانس آب و هوا در شرم الشیخ با حضور نجیب میقاتی به همراه هیئت‌ های عراق و فلسطین در آن منتشر کرده ‌اند.

در این بیانیه آمده است: باید توضیح دهیم که این نشست گسترده به دعوت رؤسای جمهور مصر و قبرس و حضور آنها و با مشارکت گسترده بین المللی و عربی مانند سایر رویدادهای کنفرانس آب و هوا انجام شد و هیچ تماسی با هیچ مقام رژیم رژیم صهیونیستی برقرار نشده است و رسانه های صهیوینست اخبار دروغ و ساختگی در این مورد منتشر کرده اند.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شده بود که وزیر محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی در نشستی که پشت درهای بسته و با حضور نماینده های کشورهایی که آنها تل آویو را به رسیمت نمی شناسند، از جمله لبنان و عراق شرکت کرده است.

گفتنی است، نشست آب و هوایی سازمان ملل روز یکشنبه با حضور سران جهان در شرم‌ الشیخ مصر آغاز شد و تا ۱۸ ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.