صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خراسان رضوی بارانی می شود

  • کد خبر: ۱۳۵۳۵۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
بارش باران در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است و طی امروز بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز،کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی،  آیدا فاروقی در رابطه با وضعیت جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است و طی امروز بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در نیشابور به میزان ۵ میلی متر ثبت شده است و طی این مدت بارندگی‌ها در شمال غرب، بخش‌هایی از نیمه جنوبی و غرب خراسان رضوی گزارش شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته تا پایان ساعت امروز بیشتر مناطق استان شاهد رگبار باران و در نقاط مستعد همراه با رعد و برق خواهد بود.

فاروقی اضافه کرد: این بارندگی‌ها در مناطقی از شمال غرب، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز استان خراسان رضوی موجب جاری شدن روان آب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان رشتخوار با یک درجه سلسیوس و گرم‌ترین منطقه، درگز با ۲۵ درجه گزارش شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس و بیشینه دمای این شهر ۱۷ درجه پیش بینی شده است.

وی افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی برای فردا، شنبه به تدریج افزایش یافته و شاهد هوای گرم‌تری در استان نسبت به امروز خواهیم بود.

زمانی خاطرنشان کرد: کودکانی هم که سرپرست ندارند، سیر قانونی دارد و باید هم برای آوردن آنها به شیرخوارگاه‌ها و هم برای ترخیص و دادن به خانواده‌ها دستور قضائی داشته باشیم. یک فرآیند بینابینی است و اینگونه نیست که بهزیستی رأسا تصمیم بگیرد. به همین دلیل سیستم‌های قضائی و ثبت احوال و سیستم‌های اداری دیگر در این موضوع باید نقش‌آفرینی کنند تا بتوانیم فرزندان را با سرعت بیشتری برای فرزندخواندگی واگذار کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.