صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فاز ۷ پروژه بوستان ۳۸۰ هکتاری خورشید پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید خلیل منبتی در حاشیه بازدید از پروژه تکمیل و توسعه بوستان خورشید، افزود: مساحت این بوستان ۳۸۰ هکتار است که در شرق به بولوار هاشمیه، در غرب به بولوار لادن، در شمال به بولوار فکوری و در جنوب نیز به کوه پارک متصل می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه ساماندهی، توسعه و تکمیل این پارک بزرگ در بخش‌های مختلفی تعریف شد که شش فاز آن ازجمله زیست پارک تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و فاز هفت آن نیز تحت عنوان باغ رنگ‌ها به مساحت ۱۰ هکتار در حال احداث است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بابیان اینکه بخش‌هایی نیز در بوستان خورشید به شکل بوستان جنگلی و کوهستان تعریف‌شده است اظهار کرد: بوستان خورشید دارای ۱۲ کیلومتر مسیر دسترسی شامل مسیر‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که تمام‌مسیر فوق زیرسازی و بخشی از این مسیر آسفالت و بهره‌برداری شده است.

منبتی ادامه داد: در حال حاضر شبکه انتقال آب، مخازن ذخیره آب، شبکه برق‌رسانی، ساختمان مدیریت، ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی و بخشی از فضا‌های تفریحی و اقامتی، نمازخانه، پلکان آب و برق و باغ هنر در بوستان خورشید اجرا شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.