صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگردان بازی God of War Ragnarok، فاش می‌کند که با زحمت فراوان توانسته است از کنار رفتن یکی از شخصیت‌های بازی جلوگیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، از آن جهت که شخصیت مزبور نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی لحن متفاوت‌تری دارد، احتمالاً تا به الان خودتان نامش را حدس زده‌اید، منظور همان سنجاب پرحرف، یعنی راتاتوسک (Ratatoskr)، است.

آقای ویلیامز حس می‌کرد که برای ایجاد تعادل بین لحن تاریک و چاشنی شاد بازی، نیاز بود تا این سنجاب معروف اساطیر نورس را وارد داستان کند. بقیه اعضای تیم چندان به آن حسی خوبی نداشتند و فکر می‌کردند که بدون آن هم شمار شخصیت‌های بازی بیش از حد نساب شده است.

این کارگردان خاطرنشان کرد:

صحنه‌ای که برای اولین بار اون رو می‌بینیم رو یادته؟ همون‌ موقع همه گفتن که «خیلی خب، مطمعنید می‌خوایم تا این حد پیش بریم؟»

حتی کارگردان موسیقی بازی هم گفت که «اصلاً هیچ ایده‌ای ندارم که برای موسیقی اینجا چیکار کنیم. این خیلی با God of War فرق داره.

آقای ویلیامز بعداً با سونگ‌ون چو (SungWon Cho)، صداگذار راتاتوسک، تماس می‌‌گیرد تا در طراحی این شخصیت و جان بخشیدن به آن، از او یاری بجوید. آقای چو می‌گوید که این سنجاب وراج، پیش از آمدنش، شخصیتی «گستاخ و بی‌ادب» داشت، ولی او تصمیم گرفت تا راتاتوسک را «بامزه» کند.

منبع: گیمفا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.